נתניהו תקף ברקע המשבר עם רוסיה: "התנהלות מסוכנת"

איתי גדסי No Comments on נתניהו תקף ברקע המשבר עם רוסיה: "התנהלות מסוכנת"

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו במתקפה על הממשלה: "יש לי בקשה אחת מלפיד וגנץ- תפסיקו את הקשקשת. ההתנהלות שלכם מסכנת את הביטחון הלאומי שלנו. אם המשבר לא ייעצר מייד הוא עלול להביא לפגיעה חמורה בביטחוננו"

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו מסר הערב (שלישי) הצהרה לתקשורת ותקף את ראש הממשלה לפיד ושר הביטחון גנץ בעקבות המשבר עם רוסיה: "אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר מסוכן ביחסים בין רוסיה וישראל. אפשר וצריך לצאת מהמשבר הזה", פתח נתניהו.

צילום: פלאש 90

"במשך שנים הובלנו מול רוסיה מערכת יחסים שקולה, מאוזנת ואחראית. בימים האחרונים אני מודאג מזה שמה שבנינו במשך שנים, מתערער ממש לנגד עינינו בשבועות האחרונים.

לדבריו "זה קורה בגלל שילוב של חובבנות, חוסר אחריות, ויהירות. יש לי בקשה אחת מלפיד וגנץ- תפסיקו את הקשקשת. ההתנהלות שלכם מסכנת את הביטחון הלאומי שלנו. אם המשבר לא ייעצר מייד הוא עלול להביא לפגיעה חמורה בביטחוננו".

דובר ראש הממשלה מסרו בתגובה: "הנושא מטופל בידי ממשלת ישראל, כפי שאמר היום דוברו האישי של פוטין, אין שום משבר בין המדינות".

הדובר תקף: "אילו נתניהו היה טורח לבוא לעדכון מדיני בטחוני אצל ראש הממשלה לפיד, נתניהו היה לומד את העובדות לאשורן. היות והוא לא הגיע לעדכון, אנחנו מוסרים לו מכאן שלטובת בטחונה של מדינת ישראל ויהדות רוסיה, זהו נושא שבו יש לטפל בדיסקרטיות ובצינורות ממשלתיים ולא במסיבות עיתונאים והצהרות נטולות בסיס לתקשורת".



0 תגובות